13 Aralık 2007 Perşembe

Takip Ettiğim Mutfaklar
Acemi Şef
Akşam Menüsü
Aybike Ceylan
Aylin'in Pastaları
Kibele Sofrası
Bir Anne
Bir Demet Papatya
Bizim Pastane
Burçin'in Denemeleri
Cafe Fernando
Cafe Gusto
Damak Tadı
Eda
Elf
Günebakan Tarlaları
Hanımiş
Hayatkazanbenkepçe
Hülya
Işılca Tatlar
Miss Zerrin
Kakaolu Pasta
Mihriban
Mutfakta Hoş Seda
Nalan
Nane Limon
Nihan'ın Tarifleri
Papatya Dünya
Past-Arda
Pastacı Burcu
Pastacı Kız
Pastanı Seç
Pembeli'nin Mutfağı
Peçeteden Notlar
Sel Servis
Sevda Mavisi
Ufuk Mutfakta
Uğurlu Tatlar
Yaman Ayşe
Yanya'dan Evenez'e
Yeşil Kivi
Yeşim'li Tarifler
Ceyt
Yaren'den Tarifler
Disal
Bocuruk
Aslı'dan İnciler
Feyhan Sönmez
Acıbadem Kurabiyesi
Kitchensweetkitchen
Yemek Bahane
Özlemhan
Tuba'nın Penceresinden
Sevim'in Sayfası
Mihriban
Pelince Lezzetler
Dido Butik Pasta
Kuzine
Sihirli Kepçe
Hayatın Tatları

Okunası Linkler
Bir Kitap Okudum
Hayatın Tatları Günlük
Kuzey Bebekten
Tatil ve Otel
Çalışan Anne Günlüğü
Çikolataçikolata
Akçahan

2 yorum:

Dido Butik Pasta - Pembe Merdane dedi ki...

burcucum çok saol sayfanda linkimi görünce çok sevindim. sende benim takibimdesin her zamaan.

Bir Anne dedi ki...

Merhaba Burcu, beni hatırlar mısın acaba? Ben Bir Anne Nurgül :)
Artık bu blog işleri tarihe gömüldü, sosyal medya hepsinin yerini aldı maalesef.
Bir vesileyle kendi blogumu açmış oldum. Yorumlara bakarken adına rastladım, hüzünlendim.
Bilmiyorum bu mesaj sana ulaşır mı ama, yazıp şansımı bir denemek istedim.
Hatıran olan Tokat işi sandığı hala saklıyorum.
Sonsuz sevgilerimi gönderiyor, tüm güzellikleri senin ve sevdiklerin için diliyorum.